nav-logo-black 2 (1)nav-logo-black 2 (1)nav-logo-black 2 (1)nav-logo-black 2 (1)
  • Acasă
  • Despre noi
  • Aderare
  • Proiecte
    • Proiecte în desfășurare
    • Proiecte finalizate
  • Evenimente
  • Noutăți
  • Contact
Contul meu
✕

Subvenții pentru angajarea victimelor violenței domestice și ale traficului de persoane

17/09/2025
Categories
  • Uncategorized
Tags

Ministerul Muncii confirmă că există fonduri disponibile pentru sprijinirea angajatorilor care angajează persoane aflate în situații vulnerabile. Statul oferă o subvenție de 2.250 lei/lună, timp de 12 luni, cu obligația de a menține raportul de muncă cel puțin 18 luni.

 

  • Pașii pe care trebuie să îi urmeze angajatorii

 

  1. Identificarea candidatului eligibil

Persoana trebuie să fie victimă a violenței domestice sau a traficului de persoane și să fie înregistrată ca șomer la agenția pentru ocuparea forței de muncă.

 

  1. Încheierea convenției cu AJOFM

Angajatorul încheie o convenție cu agenția județeană pentru ocuparea forței de muncă (sau cu agenția municipiului București). Aceasta este condiția pentru primirea subvenției.

 

  1. Angajarea propriu-zisă

Se semnează contractul individual de muncă și se înregistrează în Revisal. Angajatorul trebuie să se asigure că raportul de muncă este păstrat minim 18 luni.

 

  1. Depunerea documentelor justificative

La dosar se solicită:

  • actul de identitate al persoanei;
  • documente care atestă statutul de victimă (ordin de protecție, certificat eliberat de autorități competente);
  • declarații pe propria răspundere.

 

  1. Respectarea confidențialității

Statutul de victimă nu trebuie să ducă la discriminare la locul de muncă. Informațiile sunt folosite exclusiv pentru justificarea subvenției.

  • Fonduri disponibile
  • Pentru anul 2025, au fost alocați aproximativ 000 lei pentru aplicarea acestei măsuri.
  • Subvenția se acordă 12 luni pentru fiecare angajat încadrat în condițiile prevăzute.

 

📌 Această măsură are rolul de a sprijini integrarea pe piața muncii a persoanelor vulnerabile și, în același timp, de a reduce costurile cu forța de muncă pentru IMM-uri și alți angajatori.

Share
0
Necsat Aura
Necsat Aura

Related posts

30/09/2025

Doar 12% dintre IMM urile românești vând online. Comerțul electronic ar putea ajunge la 3,5% din PIB în 2025


Read more
29/09/2025

Tendințe economice pentru perioada septembrie – noiembrie 2025: stabilitate în industrie, scăderi în construcții și comerț


Read more

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

nav-logo-black 2 (1)
Misiunea PTIR este de a reprezenta, susţine, apăra şi promova interesele profesionale, economice şi sociale ale tinerilor întreprinzători din România şi ale IMM-urilor constituite de tineri.

Newsletter

Abonați-vă la newsletter-ul nostru pentru a fi la curent cu cele mai recente noutăți și evenimente.

Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania
Strada Spatarului, nr. 30, cp. 020776
Sector 2, Bucuresti
CUI: 18408844
SUNĂ-NE ACUM!
+40 318 241 592
+40 318 241 593
MAIL
office@ptir.ro
SOCIAL MEDIA

© Copyright 2024 | PTIR | Toate drepturile rezervate | Protecția datelor | Termeni și condiții

Contul meu