Hospitality eHub

ID-ul proiectului (acordat de instituţia finanţatoare) 336396
Perioada de implementare 01.07.2025- 30.06.2028
Calitatea avută în cadrul proiectului Lider
Obiectivul proiectului OBIECTIVUL GENERAL al proiectului este reprezentat de adaptarea unui numar de minim 620 de angajati din regiunea Bucuresti – Ilfov la cerintele si nevoile pietei muncii din domeniul hotelier, prin elaborarea de planuri de formare personalizate pentru acestia si prin participarea la programe relevante si de actualitate de dezvoltare a competentelor digitale.
Valoarea totală 4.921.919,27 lei, din care 1.968.767,71 lei valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE+

Obiectivele specifice ale proiectului:

OS1. Promovarea importantei invatarii pe tot parcursul vietii si a programelor de formare in domeniul competentelor digitale prin operationalizarea unei campanii online de informare si constientizare.

OS2. Incurajarea participarii la programe personalizate de formare profesionala, care sa aiba in vedere pe nevoile si cerintele pietei muncii din domeniul turismului (identificate in A0), precum si evaluarea initiala a competentelor digitale ale grupului tinta la intrarea in operatiune.

OS3. Dobandirea de competente digitale specifice Cadrului European pentru Competente de catre minim 620 de angajati care vor face parte din grupul tinta al proiectului prin organizarea a 12 sesiuni de formare profesionala autorizate in conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 privind formarea profesionala a adultilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si 19 sesiuni de formare profesionala neautorizate.

Principalele activități ale proiectului

  • Realizarea analizei de nevoi inițiale in vederea identificării necesarului de formare profesională din perspectiva nevoilor pieței muncii (activitate obligatorie)
  • Activitati specifice managementului de proiect
  • Recrutarea si selectarea grupului tinta care participa la activitatile proiectului
  • Evaluarea initiala a competentelor digitale ale grupului tinta la intrarea in operatiune
  • Organizarea si derularea de programe de formare profesionala pentru angajati in vederea dobandirii de competente digitale
  • Informare si publicitate

 

Grupul țintă

Grupul tinta al proiectului va fi alcatuit din 620 de persoane, cu domiciliul/resedinta in regiunea Buc-If, cu varsta cuprinsa intre 18 si 64 ani, care sunt angajate cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial), inclusiv persoane care ocupa pozitii de management (minim 50 de persoane), in intreprinderi publice sau private din domeniul hotelier (cod CAEN 5510). Grupul tinta va fi selectat avand in vedere respectarea principiului egalitatii de gen – cel putin 50% din totalul GT vor fi femei.

 

Rezultate așteptate la finalizarea proiectului:

– analiza de nevoi inițiala în vederea identificării necesarului de formare profesională (in domeniul competențelor digitale) din perspectiva nevoilor pieței muncii în domeniul turismului (hotelier) în Regiunea București-Ilfov

–  set de proceduri de management necesare pentru implementarea proiectului

– 1 plan de implementare realizat, acesta fiind actualizat periodic

– 1 procedura de monitorizare

– minim 12 cereri de rambursare realizate

– minim 12 rapoarte tehnice realizate

– minim 36 intalniri de management de proiect

– Grafic Gantt actualizat lunar pentru planificarea judicioasa a activitatilor proiectului

– 620 angajati incadrati in grupul tinta al proiectului

– o campanie de promovare si constientizare online

– minim 8 acorduri/protocoale de colaborare semnate intre PTIR si stakeholderi relevanti (HORA – Organizatia industriei HORECA), Federația Industriei Hoteliere din România, FPIOR –

Federatia Patronatelor din Industria Ospitalitatii, precum si cu alte minim 5 entitati reprezentative si relevante pentru domeniul proiectului) in vederea sustinerii proiectului pe tot parcursul implementarii sale, precum si in etapa de sustenabilitate

– minim 100.000 de persoane care vor fi informate si constientizate cu privire la importanța invatarii pe tot parcursul vietii si a programelor de formare in domeniul competentelor digitale

– 1 aplicatie pentru evaluarea initiala a competentelor digitale ale angajatilor

– 620 de persoane evaluate cu privire la nivelul competentelor digitale

– 620 de planuri personalizate de formare profesionala

– 620 de angajati care participa la programe de formare in domeniul competentelor digitale

7 sesiuni de curs acreditate de tip competente cheie “Competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere” – cu o durata de 80 de ore, din care 24 de ore teorie si 56 ore practica (20 participanti in medie/curs, 140 de participanti in total) – peste 90% din participanti vor fi certificati.

– 5 sesiuni de curs acreditate de tip calificare nivel 3 “Operator introducere, validare si prelucrare date” – cu o durata de 720 de ore, din 240 ore teorie si 480 ore practica (20 participanti in medie/curs, 100 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor fi certificati.

– 5 sesiuni de curs neacreditate de “Marketing digital si economie verde in industria hoteliera” – cu o durata de 20 de ore, din care 10 de ore teorie si 10 ore practica (20 participanti

in medie/curs, 100 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– 4 sesiuni de curs neacreditate de “Transformarea digitala si crearea unor experiente digitale integrate pentru oaspeti” – cu o durata de 20 de ore, din care 10 de ore teorie si 10 ore practica (20 participanti in medie/curs, 80 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– 3 sesiuni de curs neacreditate de “Evaluarea datelor si informatiilor digitale specifice unui hotel pentru imbunatatirea performantelor financiare” – cu o durata de 20 de ore, din care 10 de ore teorie si 10 ore practica (20 participanti in medie /curs, 60 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– 3 sesiuni de curs neacreditate de “Utilizarea tehnologiilor de tip Property Management System pentru eficientizarea proceselor specifice unui hotel in interactiunea directa cu oaspetele” – cu o durata de 80 de ore, din care 24 de ore teorie si 56 ore practica (20 participanti in medie/curs, 60 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– 2 sesiuni de curs neacreditate de “Utilizarea tehnologiilor de tip Channel Manager pentru eficientizarea proceselor specifice din departamentele vanzari / rezervari ale unui hotel” – cu o durata de 40 de ore, din care 12 de ore teorie si 28 ore practica (20 participanti in medie/curs, 40 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– 2 sesiuni de curs neacreditate de “Utilizarea tehnologiilor de tup Centralised Reservation System pentru eficientizarea proceselor specifice din departamentele vanzari/ rezervari ale unui hotel” – cu o durata de 40 de ore, din care 12 de ore teorie si 28 ore practica (20 participanti in medie/curs, 40 de participanti in total) – peste 90% din participantii la aceste cursuri vor obtine diplome recunoscute la nivelul angajatorilor.

– minim 580 de persoane (93,5% din GT) care obțin un certificat de calificare/absolvire cu recunoaștere națională în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 precum si certificate cu recunoaștere la nivel de întreprindere.

 o sectiune dedicata proiectului in cadrul website-ului beneficiarului

 plan de comunicare si diseminare a rezultatelor proiectului

–  afise postate la locatiile de implementare a proiectului –